Rean dödar min plånbok

Förlåt för den konstiga rubriken, men klockan är
06:45 på en Onsdag morgon.
Rean dödade min plånbok! 284 starcoins! BARA!
3 Stardollars! BAAARRRAAA!!
Förlåt för det där utbrottet.
Heheh. (:
 
Men..jag ska övertala mamma idag (Det är skolavslutning
klockan 9:00) Om att min present (skolavslutnings-present är en
tradition i våran familj/släkt) att få ..
1000 stardollars! Det är det enda jag vill ha, kommer säkert
få också. Jag brukar köpa stardollars själv för månadspeng, typ
varje månad! Jag får 200, kan egentligen köpa detta själv men tror
att jag köpte upp 400 kr förra månaden på stardoll och tog in på den här x)
 


Kommentarer
Lilyyy <3

vill också ha 1000 stardollars din fuskis!! :)

Svar: Ahahah :D //Sarah-Japan
Sarah Japan

2013-06-12 @ 06:50:28
Kissie Hater xD

hahahaha

2013-06-14 @ 22:55:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stardollsaywut.blogg.se

Stardoll Say Wut är bara en annan blogg. ♥

RSS 2.0