Originella Stilar

Detta är jag just nu på stardoll.
Varför är denna stil originell?
Ja..stilen kanske inte är ovanlig direkt, men kläderna går inte att få tag
på normalt sätt. Har du sådana kläder, så går de enkelt att sälja för ett högt
pris, även om de inte kostade mycket alls.
Det står ju här vart jag köpt mina kläder, det är Bratz och Barbie butikerna.
Hela outfiten kostade 233 starcoins! Super billigt & snyggt!
Klicka HÄR för att få alla Barbie kläder i din omklädningshytt.
Klicka HÄR för att få alla Bratz kläder i din omklädningshytt.
 
 


Kommentarer
Jaggggg

jättefin outfit juuu :o ♥ ska åckso köpa dden!

Svar: Awwe tack så mycket! Jag kanske borde göra fler sådana här inlägg eller vad tycker du? (: //Sarah-Japan
Sarah Japan

2013-06-09 @ 22:24:08
Jaggggg

Jaa det borde du verkligen!
Inte såhär att du köpt något för kanske 49 stardollars..utan starcoins! Man får mycket insperation! Länkarna var också superb >:3

Svar: Vad roligt att du tycker det!Just nu är jag nästan pank..så det blir nog inte något jag har köpt, utan kanske
funderar på att köpa när jag får mer stardollars..Tänker snart köpa 1000 stardollars. (:
Kul att du läser bloggen!
//Sarah-Japan
Sarah Japan

2013-06-09 @ 22:26:28
Jaggggg

Alltid. :)
Tyvärr blir det inte så många inlägg jämt..:/

Svar: Jag ska se vad jag kan göra åt det. Skolavslutningen ger mycket jobb! Har knappt någon tid.. ♥ //Sarah-Japan
Sarah Japan

2013-06-09 @ 22:28:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stardollsaywut.blogg.se

Stardoll Say Wut är bara en annan blogg. ♥

RSS 2.0