B.Lawless..

 
B.Lawless är min förebild.
Hon har fått ganska mycket kritik om hur hon ser ut,
men hon ser iallafall annourlunda, och originell ut!
Jag skulle göra allt för att se ut som henne..
men att kopiera henne skulle vara sjukt fult gjort!
När jag såg detta inlägg:
Blev jag så chockad och ledsen över hur någon kan säga
så till någon som är otroligt vacker.
Att någon säger det över internet är nästan värre än
i verkligheten ibland..
Jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva eftersom
att jag inte ens känner henne..men..
enligt mig är B.Lawless helt perfekt. ♥
I ♥ YOU
PS: Kolla hennes & 2 andras blogg.. KLICKA HÄR! ♥
 


Kommentarer
B.L

Så otroligt fint. Tack så jättemycket!

Svar: Varsågod..♥♥♥ Jag inspireras jätte mycket av er..det var ni som fick mig att göra min blogg! //Sarah-Japan
Sarah Japan

2013-06-13 @ 22:16:19
URL: http://violent.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stardollsaywut.blogg.se

Stardoll Say Wut är bara en annan blogg. ♥

RSS 2.0