-Uppdateras inte ofta!

Hej!
Jag fick en liten kommentar (har inte publicerat den)
som sa såhär: - Jag kollar på din YouTube kanal varje dag,
men ser nästan aldrig en ny video dyka upp.
Idag kom det ju en ny, men innan det så hade du inte laddat upp en stardoll
video för 1 månad sedan! Den uppdateras inte ofta!
Du har själv skrivit i videon ''Changing shedule'' att en ny
stardoll video kommer varje Fredag.''
 
Ja, så löd kommentaren.
Jag har faktiskt bett om ursäkt flera gånger att jag
inte har tid o.s.v, men jag förstår att du blir besviken
när en väntad video inte dyker upp.
Jag behöver dessutom fler ideér, några på stardoll
älskar mina smink videos, och några andra älskar
mina design videos som jag hade på min andra kanal.
Du får helt enkelt kommentera vad du vill ha!
 


Kommentarer
Agnes tiiieep ;p <3

DESIGN VIDEOS!!

2013-06-24 @ 18:23:43
Marina & the diamonds lover

Ja plz design videos
ps jag håller med kommentaren jag typ stalkar din blogg och din kanal

2013-06-24 @ 18:24:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stardollsaywut.blogg.se

Stardoll Say Wut är bara en annan blogg. ♥

RSS 2.0